Somos una Asociación Cultural, que ofrece animación para fiestas infantiles,  en colegios, en fiestas patronales, comuniones, eventos, etc. Ofrecemos un trabajo activo
con monitores especializados en cada actividad.
Con referencias que quedaron encantados. También organizamos fiestas temáticas a domicilio.

1 - Grupo de animación para los más peques: Globoflexia, Pintacaras, Payasos con Juegos divertidos y Bailes

Próximo viernes 19 de julio os esperamos para disfrutar de otra tarde llena de talleres y música.

Deja tus mensajes aquí:

A new way of advertising.

Fecha: 12.09.2019 | Autor: AveryNox

Hello! asociaciondocemasuno.com

Have you ever heard of sending messages via contact forms?

Imagine that your offer will be readseen by hundreds of thousands of your potential customerscustomers.
Your message will not go to the spam folder because people will send the message to themselves. As an example, we have sent you our offer in the same way.

We have a database of more than 30 million sites to which we can send your letter. Sites are sorted by country. Unfortunately, you can only select a country when sending a letter.

The price of one million messages 49 USD.
There is a discount program when you purchase more than two million message packages.

Free trial mailing of 50,000 messages to any country of your selection.

This offer is created automatically. Please use the contact details below to contact us.

Contact us.
Telegram - @FeedbackFormEU