Somos una Asociación Cultural, que ofrece animación para fiestas infantiles,  en colegios, en fiestas patronales, comuniones, eventos, etc. Ofrecemos un trabajo activo
con monitores especializados en cada actividad.
Con referencias que quedaron encantados. También organizamos fiestas temáticas a domicilio.

1 - Grupo de animación para los más peques: Globoflexia, Pintacaras, Payasos con Juegos divertidos y Bailes

Próximo viernes 19 de julio os esperamos para disfrutar de otra tarde llena de talleres y música.

Deja tus mensajes aquí:

Do you want cheap and innovative advertising for little money?

Fecha: 23.06.2019 | Autor: ContactForm

Hi! asociaciondocemasuno.com

We present

Sending your commercial offer through the Contact us form which can be found on the sites in the Communication section. Feedback forms are filled in by our application and the captcha is solved. The advantage of this method is that messages sent through feedback forms are whitelisted. This method raise the probability that your message will be read.

Our database contains more than 25 million sites around the world to which we can send your message.

The cost of one million messages 49 USD

FREE TEST mailing of 50,000 messages to any country of your choice.

This message is automatically generated to use our contacts for communication.

Contact us.
Telegram - @FeedbackFormEU